Accessibility Tools

Articles

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ & ΑΝΑΨΥΧΉΣ

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  1. ΓΕΝΙΚΑ

ΣΧΟΛΗ

ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ  ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ

ΤΜΗΜΑ

ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

Προπτυχιακό

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΜΚ1111

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

  8ο

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ & ΑΝΑΨΥΧΉΣ

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

2

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ECTS

4

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Επιστημονικής Περιοχής: Μάνατζμεντ & Μάρκετινγκ (Sport and Recreation Management / Marketing )

ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

 

 

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

Ελληνική

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

ΟΧΙ

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ECLASS

ΜΚ1111

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΚΟΥΘΟΥΡΗΣ ΧΑΡΙΛΑΟΣ

ΤΗΛΕΦΩΝΟ/EMAIL

2431047004 /kouthouris@pe.uth.gr 

ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ

 

 

  1. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα

ΜΑ

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να:

 

Εκτελούν ικανοποιητικά ένα εύρος κινητικών και αθλητικών δεξιοτήτων

1,1

Χρησιμοποιούν κανόνες και πρωτόκολλα διαχείρισης, ώστε να δημιουργούν και να διατηρούν ένα ασφαλές και αποτελεσματικό περιβάλλον

2,7

Αναλύουν και να διορθώνουν σημαντικά στοιχεία που άπτονται των κινητικών δεξιοτήτων και της απόδοσης

3,2

Χρησιμοποιούν αποτελεσματικά λεκτικές και μη λεκτικές επικοινωνιακές δεξιότητες σε ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων

4,2

Συμμετέχουν σε δραστηριότητες οι οποίες προάγουν τη συνεργασία και οδηγούν σε επαγγελματική πρόοδο και προσωπική ανάπτυξη

5,1

Γενικές και Ειδικές Ικανότητες

 

Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω γενικών ικανοτήτων:

·         Κριτικής ικανότητας & ικανότητα αυτοκριτικής

·         Ικανότητας παραγωγής νέων ιδεών (δημιουργικότητα)

·         Ικανότητας επίλυσης προβλημάτων

·         Ικανότητας συνεργασίας

·         Ικανότητας διαπροσωπικών σχέσεων

·         Ηγετικής ικανότητας

·         Ικανότητας επικοινωνίας με μη-ειδικούς (στο πεδίο)

·         Ικανότητας διαχείρισης σχεδίων εργασίας (πρότζεκτ)

Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω ειδικών ικανοτήτων:

·         Ικανότητας σχετικά με το περιεχόμενο της γνώσης

·         Ικανότητας για την εφαρμογή της επιστημονικής γνώσης στη διδασκαλία/πράξη

·         Ικανότητας για την αντιμετώπιση διαφορετικών επιπέδων δεξιοτήτων

·         Ικανότητας εφαρμογής πρακτικών για  άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, ειδικούς πληθυσμούς ή/και αναπηρίες

·         Ικανότητας για τη διδασκαλία/πράξη

·         Ικανότητας ως προς τη χρήση της αξιολόγησης

 

  1. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

·         Η αθλητική βιομηχανία. Το αθλητικό προϊόν

·         Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών

·         Το περιβάλλον του αθλητικού οργανισμού

·         Τιμή /τιμολόγηση, Κανάλια Διανομής, Προώθηση και επικοινωνία

·         Τμηματοποίηση της αγοράς, τοποθέτηση προϊόντος υπηρεσίας

·         Καταναλωτική συμπεριφορά στον Αθλητισμό και την Αναψυχή

·         Ποιότητα στις υπηρεσίες, Ικανοποιημένος πελάτης, Αφοσίωση, Χορηγία στον Αθλητισμό

·         Πλάνο μάρκετινγκ

·         Επιχειρηματικότητα, Επιχειρηματίας, Επιχειρηματική Ομάδα

·         Μορφές επιχειρήσεων (Οικογενειακές, Ο ρόλος των γυναικών, εθνικών μειονοτήτων)

·         Κοινωνική Επιχειρηματικότητα, Εταιρική επιχειρηματικότητα

·         Καινοτομία και επιχειρηματικότητα

·         Προετοιμασία για την εκκίνηση μιας επιχείρησης. Πήγες Χρηματοδότησης.

 

  1. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΧΩΡΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Στην τάξη

ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Δραστηριότητα

Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

Διαλέξεις

26

Ασκήσεις Πράξης που εστιάζουν στην εφαρμογή μεθοδολογιών και ανάλυση μελετών περίπτωσης σε μικρότερες ομάδες φοιτητών

20

Ομαδική Εργασία σε μελέτη περίπτωσης.

20

Μικρές ατομικές εργασίες εξάσκησης

20

 

Αυτοτελής Μελέτη/εξάσκηση

14

Σύνολο Μαθήματος

(25 ώρες φόρτου εργασίας ανά πιστωτική μονάδα)

100

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

•         Παρακολούθηση μαθημάτων     20%

•         Πρόοδος  30%

•         Εργασίες  20%

•         Γραπτές Εξετάσεις  30%

 

5.ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Αλεξανδρής Κωνσταντίνος (2010). Αρχές Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Οργανισμών και Επιχειρήσεων Αθλητισμού και Αναψυχής. Εκδόσεις Χριστοδουλίδη, Θεσσαλονίκη, Ελλάς.

Επιχειρηματικότητα και μικρές Επιχειρήσεις (20141). Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 41955378

Συγγραφείς: David Deakins, Mark Freel, ISBN: 978-618-5131-01-2

ΚΛΙΝΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  1. ΓΕΝΙΚΑ

ΣΧΟΛΗ

ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ  ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ

ΤΜΗΜΑ

ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

Προπτυχιακό

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΜΕ0109

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

   8ο

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΚΛΙΝΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

2

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ECTS

2

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Γενικών Γνώσεων

ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

-

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

Αγγλική

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

ΝΑΙ

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ECLASS

 

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΤΖΙΑΜΟΥΡΤΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

ΤΗΛΕΦΩΝΟ/EMAIL

2431047052/ajamurt@pe.uth.gr

ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ

 

 

  1. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα

ΜΑ

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να:

 

·         Γνωρίζει τα βασικά στοιχεία γύρω από τα θρεπτικά στοιχεία και την απόδοση ενέργειας

 

·         Γνωρίζει βασικές διατροφικές αρχές για την αρχική αντιμετώπιση ορισμένων παθολογικών καταστάσεων διαμέσου της διατροφής

 

Γενικές και Ειδικές Ικανότητες

 

Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω γενικών ικανοτήτων:

·         Κριτικής ικανότητας και ικανότητα αυτοκριτικής

·         Ικανότητας παραγωγής νέων ιδεών (δημιουργικότητα)

·         Ικανότητας επίλυσης προβλημάτων

·         Ικανότητας συνεργασίας

·         Ικανότητας διαπροσωπικών σχέσεων

·         Ηγετικής ικανότητας

·         Ικανότητας επικοινωνίας με μη-ειδικούς (στο πεδίο)

·         Ικανότητας διαχείρισης σχεδίων εργασίας (πρότζεκτ)

Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω ειδικών ικανοτήτων:

·         Ικανότητας σχετικά με το περιεχόμενο της γνώσης

·         Ικανότητας για την εφαρμογή της επιστημονικής γνώσης στη διδασκαλία/πράξη

·         Ικανότητας για την αντιμετώπιση διαφορετικών επιπέδων δεξιοτήτων

·         Ικανότητας εφαρμογής πρακτικών για  άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, ειδικούς πληθυσμούς ή/και αναπηρίες

·         Ικανότητας για τη διδασκαλία/πράξη

·         Ικανότητας ως προς τη χρήση της αξιολόγησης

 

 

  1. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

·         Ανάγκες σε ενέργεια

·         Υδατάνθρακες

·         Λίπη

·         Πρωτεΐνη

·         Βιταμίνες

·         Ανόργανα στοιχεία

·         Αλκοολισμός

·         Αλλεργίες

·         Αναιμία

·         Καρκίνος

·         Καρκίνος

·         Διαβήτης

·         Υπέρταση - Οστεοπόρωση

 

  1. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΧΩΡΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Στην τάξη, στο εργαστήριο

ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Δραστηριότητα

Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

Διαλέξεις

26

Μικρές ατομικές εργασίες εξάσκησης

30

Αυτοτελής Μελέτη

44

Σύνολο Μαθήματος

(25 ώρες φόρτου εργασίας ανά πιστωτική μονάδα)

100

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Ι. Γραπτή τελική εξέταση (70%) που περιλαμβάνει:

-     Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής

-     Ανάλυση ρόλων και ενδιαφερομένων μερών σε σύντομη μελέτη περίπτωσης

-     Επίλυση προβλημάτων σχετικών με ποσοτικά δεδομένα ενός έργου χρόνου, κόστους

-     Συγκριτική αξιολόγηση στοιχείων θεωρίας

ΙΙ. Παρουσίαση ατομικών εργασιών (30%)

  1. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

-Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:

Ζαμπέλας Α., Κλινική Διαιτολογία Και Διατροφή Με Στοιχεία Παθολογίας, Ιατρικές Εκδόσεις Πασχαλίδη, 2011

ΙΣΤΟΡΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  1. ΓΕΝΙΚΑ

ΣΧΟΛΗ

ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ  ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ

ΤΜΗΜΑ

ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

Προπτυχιακό

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΜΚ1025

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

8ο

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΙΣΤΟΡΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

2

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ECTS

4

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Επιστημονικής Περιοχής

ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

-

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

Ελληνική

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

 

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ECLASS

ANTMA206

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΜΠΕΚΙΑΡΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

ΤΗΛΕΦΩΝΟ/EMAIL

2431047040/sandrab@pe.uth.gr

ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ

 

 

  1. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα

ΜΑ

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να:

 

·         Περιγράφει διαφορές μεταξύ ολυμπιακών αγώνων κλασικής και σύγχρονης εποχής

1.4

·         Εμβαθύνει στα αθλητικά δεδομένα του αρχαίου κόσμου και στις αντίστοιχες έννοιες

1.4

·         Κατανοεί κοινωνικο-πολιτικούς κλπ παράγοντες που επηρέασαν την εξέλιξη του αθλητισμού

1.4

·         Συζητεί κριτικά προβληματικές καταστάσεις του αθλητισμού (πχ ντόπινγκ, εμπορευματοποίηση) υπό το πρίσμα της κοινωνικο-πολιτικής και οικονομικής τους διάστασης

1.4

Γενικές και Ειδικές Ικανότητες

 

Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω γενικών ικανοτήτων:

·         Κριτικής ικανότητας και ικανότητα αυτοκριτικής

·         Ικανότητας παραγωγής νέων ιδεών (δημιουργικότητα)

·         Ικανότητας επικοινωνίας με μη-ειδικούς (στο πεδίο)

Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω ειδικών ικανοτήτων:

·         Ικανότητας για τη διδασκαλία/πράξη

·         Ικανότητας για τη χρήση της τεχνολογίας

 

  1. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

·         Φυσική αγωγή και αθλητισμός ως παιδεία και πολιτισμός του σώματος

·         Φυσική αγωγή στην Αρχαία ελληνική κλασική εποχή

·         Αρχαίοι και σύγχρονοι Ολυμπιακοί αγώνες: συγκριτική θεώρηση

·         Αθλητική καθημερινότητα: διαχρονική θεώρηση

·         Αθλητισμός και πρωταθλητισμός: μια αμφιλεγόμενη σχέση

·         Παρουσίαση εργασιών

  1. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΧΩΡΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Στην τάξη

ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class

Προβολή οπτικοακουστικού υλικού (αναλύονται ταινίες-ντοκιμαντέρ βάσει ιστορικών/ κοινωνικο-πολιτικών δεδομένων/ προσεγγίσεων)

Ανάλυση ντοκουμέντων

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Δραστηριότητα

Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

Διαλέξεις

26

Προετοιμασία παρουσίασης επί επιλεγμένων αθλητικών θεμάτων ιστορικού ενδιαφέροντος

15

Ομαδική Εργασία σε μελέτη περίπτωσης

15

Αναβίωση τοπικών αθλητικών παιγνίων και λαογραφική-εθνολογική τους ανάλυση

15

Αυτοτελής Μελέτη

29

Σύνολο Μαθήματος

(25 ώρες φόρτου εργασίας ανά πιστωτική μονάδα)

100

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Ι. Γραπτή τελική εξέταση (60%) που περιλαμβάνει:

- Ερωτήσεις ανάπτυξης, κρίσεως και γνώσεως

ΙΙ. Δημόσια παρουσίαση εργασίας (15%)

ΙΙΙ. Γραπτές εργασίες (25%)

 

  1. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

-Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:

Αλμπανίδης, Ε. (2004). Ιστορία της άθλησης στον αρχαίο ελληνικό κόσμο. Εκδόσεις Σάλτο.

Γιαννάκης, Θ. (1998). Ιστορία φυσικής αγωγής. Αθήνα.

Γογγάκη, Κ. (2003). Οι αντιλήψεις των αρχαίων Ελλήνων για τον αθλητισμό. Εκδόσεις Τυπωθήτω.

 Μουρατίδης, Ι. (2009). Ιστορία φυσικής αγωγής και αθλητισμού του αρχαίου κόσμου. Αθήνα.

Μουρατίδης, Ι. (2008). Εισαγωγή στην Ολυμπιακή Παιδεία. Εκδόσεις Πλάτων.

Φαράντος, Γ. (2004). Εισαγωγή στην Ολυμπιακή Παιδεία. Εκδόσεις Ζαχαρόπουλος.

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  1. ΓΕΝΙΚΑ

ΣΧΟΛΗ

ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ  ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ

ΤΜΗΜΑ

ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

Προπτυχιακό

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΜΚ 2020

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

8ο

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

8

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ECTS

10

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Ανάπτυξης δεξιοτήτων

ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

Μαθήματα εξειδίκευσης 6ου εξαμήνου (ανά ειδικότητα)

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

Ελληνική

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

ΟΧΙ

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ECLASS

-

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΚΟΚΑΡΙΔΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΤΗΛΕΦΩΝΟ/EMAIL

2431047008/dkokar@pe.uth.gr

ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ

ΒΟΥΤΣΕΛΑΣ Β., ΓΕΡΟΔΗΜΟΣ Β., ΤΣΙΜΕΑΣ Π., ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Α., ΜΠΛΑΝΤΗ Α.,  ΦΑΜΙΣΗΣ Κ, ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ Α., ΦΑΤΟΥΡΟΣ Ι., ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ Ι., ΚΟΜΟΥΤΟΣ Ν., ΔΗΜΑΣ Ι., ΠΟΛΛΑΤΟΥ Ε., ΚΑΡΑΔΗΜΟΥ Κ., ΚΟΥΣΤΕΛΙΟΣ Α., ΖΑΦΕΙΡΟΥΔΗ Α., ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ Χ., ΖΗΣΗ Β., ΤΖΙΑΜΟΥΡΤΑΣ Α., ΣΑΚΚΑΣ Γ.

  1. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα

ΜΑ

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να:

 

·         Επιλέγει και να δημιουργεί τις κατάλληλες μεθόδους αξιολόγησης οι οποίες θα μετρούν αποτελεσματικά την επίτευξη των στόχων που θέτονται κάθε φορά.

3.1.

·         Επιδεικνύει την απαραίτητη διάθεση και συμπεριφορές, προκειμένου να γίνει αποτελεσματικός επαγγελματίας και να συνεχίσει να βελτιώνεται.

5

·         Συμμετέχει σε δραστηριότητες οι οποίες προάγουν τη συνεργασία και οδηγούν σε επαγγελματική πρόοδο και προσωπική ανάπτυξη.

5.1.

·         Επιδεικνύει συμπεριφορές οι οποίες συνάδουν με την επαγγελματική ηθική δεοντολογία υψηλά εξειδικευμένων επαγγελματιών σε όποιο εργασιακό χώρο κι αν δοκιμαστεί.

5.2.

Γενικές και Ειδικές Ικανότητες

 

Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω γενικών ικανοτήτων:

·         Ικανότητας παραγωγής νέων ιδεών (δημιουργικότητα)

·         Ικανότητας επίλυσης προβλημάτων

·         Ικανότητας συνεργασίας

·         Ικανότητας διαπροσωπικών σχέσεων

Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω ειδικών ικανοτήτων:

·         Ικανότητας σχετικά με το περιεχόμενο της γνώσης

·         Ικανότητας για την εφαρμογή της επιστημονικής γνώσης στη διδασκαλία/πράξη

·         Ικανότητας για την αντιμετώπιση διαφορετικών επιπέδων δεξιοτήτων

·         Ικανότητας εφαρμογής πρακτικών για  άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, ειδικούς πληθυσμούς ή/και αναπηρίες

  1. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

·         Αρχική επαφή του φοιτητή/τριας με τον αντίστοιχο φορέα που επιθυμεί να κάνει την πρακτική του άσκηση και που είναι αντίστοιχος με την ειδικότητα που ο φοιτητής/τρια έχει επιλέξει, με τη σύμφωνη γνώμη του καθηγητή/τριας της ειδικότητας.

·         Υπογραφή σύμβασης εργασίας όπου αναγράφεται το χρονικό διάστημα που ο φοιτητής/τρια πρόκειται να απασχοληθεί στην επιχείρηση.

·          Έναρξη της πρακτικής άσκησης για κάθε φοιτητή/τρια ίση με 50 εργάσιμες μέρες, με το χρονικό διάστημα που κάθε φοιτητής απασχολείται να εξαρτάται από τη συχνότητα των ημερών πρακτικής ανά εβδομάδα.

·         Τακτική επικοινωνία του καθηγητή ειδικότητας τόσο με τον φοιτητή/τρια όσο και με την επιχείρηση φορέα καθ’ όλη τη διάρκεια της πρακτικής άσκησης.

·         Ολοκλήρωση της πρακτικής άσκησης με τον κάθε φοιτητή/τρια να προσκομίζει μία σειρά εντύπων με βάση τα οποία αξιολογείται από τον καθηγητή/τρια της ειδικότητας.

·         Βαθμολόγηση του φοιτητή/τριας στο συγκεκριμένο μάθημα από τον καθηγητή/τρια της ειδικότητας, βάσει των εντύπων που προσκομίσθηκαν.

 

  1. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΧΩΡΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Οι χώροι των Φορέων Υποδοχής των φοιτητών

ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

Χρήση του ηλεκτρονικού κόμβου Πρακτικής Άσκησης Άτλας (atlas.grnet.gr) και της πλατφόρμας pa.uth.gr

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Δραστηριότητα

Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

Πρακτική άσκηση

250

Σύνολο Μαθήματος

(25 ώρες φόρτου εργασίας ανά πιστωτική μονάδα)

250

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Η αξιολόγηση γίνεται από τον καθηγητή/τρια της εκάστοτε ειδικότητας λαμβάνοντας υπόψιν:

Ι.Την Έκθεση Αποτίμησης της πρακτικής άσκησης συμπληρωμένη από τον/την φοιτητή/τρια στην ηλεκτρονική πλατφόρμα pa.uth.gr

ΙΙ. Το Έντυπο Αξιολόγησης της προόδου του φοιτητή/τριας συμπληρωμένο και υπογεγραμμένο από τον Φορέα.

ΙΙΙ. Τις πληροφορίες που προέκυψαν από την τακτική επικοινωνία του καθηγητή/τριας της ειδικότητας με τον επόπτη του φοιτητή στον αντίστοιχο Φορέα.

 

 

 

  1. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

-Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:

Σημειώσεις που δίνονται από τον εκάστοτε καθηγητή/τρια στα πλαίσια της ειδικότητας και διευκολύνουν το έργο του φοιτητή/τριας κατά την πρακτική του άσκηση.

ΤΡΑΜΠΟΛΙΝΟ ΙΙ

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

 

  1. ΓΕΝΙΚΑ
 

ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΙΙ

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  1. ΓΕΝΙΚΑ

ΣΧΟΛΗ

ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ  ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ

ΤΜΗΜΑ

ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

Προπτυχιακό

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

KE2002

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

7ο

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΙΙ

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

6

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ECTS

12

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Ανάπτυξης Δεξιοτήτων

ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ Ι

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

Ελληνική

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

ΟΧΙ

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ECLASS

ANTMA238

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΦΑΤΟΥΡΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΤΗΛΕΦΩΝΟ/EMAIL

2431047047/ifatouros@pe.uth.gr

ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ

ΔΕΛΗ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ

 

  1. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα

ΜΑ

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να γνωρίζει:

 

•         πως να συνθέτουν τα περιεχόμενα μίας προπονητικής μονάδας.

2.1

•         πως να συνθέτουν-σχεδιάζουν ένα ολοκληρωμένο προπονητικό πρόγραμμα σε βάθος μικρόκυκλου, μεσόκυκλου και μακρόκυκλου για διαφορετικές περιπτώσεις ασκουμένων.

2.1

•         πως να συνθέτουν-σχεδιάζουν ένα ολοκληρωμένο προπονητικό πρόγραμμα για άτομα που επιστρέφουν μετά από ένα τραυματισμό και μία περίοδο αποκατάστασης.

2.1,

2.4,

2.6

•         πως να συνθέτουν-σχεδιάζουν ένα ολοκληρωμένο προπονητικό πρόγραμμα για παιδιά και εφήβους.

2.1,

2.4,

2.6,

4.3

•         πως να χρησιμοποιούν τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα για την ανάπτυξη της φυσικής κατάστασης.

2.5

•         πως να οργανώνουν ένα σύγχρονο γυμναστήριο.

2.3,

2.7

•         πως να χρησιμοποιούν ψυχολογικές προσεγγίσεις για να αυξήσουν το κίνητρο συμμετοχής στην προπόνηση φυσικής κατάστασης.

4.2

•         διάφορα θέματα που αφορούν το επάγγελμα του προπονητή φυσικής κατάστασης.

4.1,

5.1,

5.2

Γενικές και Ειδικές Ικανότητες

 

Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω γενικών ικανοτήτων:

•         Ικανότητα ανάλυσης και σύνθεσης

•         Ικανότητα εφαρμογής γνώσης στην πράξη

•         Βασική γενική γνώση στο πεδίο σπουδών

•         Δεξιότητες διαχείρισης πληροφορίας (ικανότητα ανάκτησης και ανάλυσης πληροφορίας από διαφορετικές πηγές)

•         Ικανότητα παραγωγής νέων ιδεών (δημιουργικότητα)

•         Ικανότητα επικοινωνίας με μη-ειδικούς (στο πεδίο)

•         Ικανότητα αυτόνομης εργασίας

•         Ενδιαφέρον για ποιότητα

Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω ειδικών ικανοτήτων:

•         Ικανότητας σχετικά με το περιεχόμενο της γνώσης

•         Ικανότητας για την εφαρμογή της επιστημονικής γνώσης στη διδασκαλία/πράξη

•         Ικανότητας για την αντιμετώπιση διαφορετικών επιπέδων δεξιοτήτων

•         Έχω καλή κατανόηση των εννοιών των επιστημών της άσκησης (φυσιολογία της άσκησης, βιομηχανική, κινητική μάθηση και αθλητική ψυχολογία), και μπορώ να τα εφαρμόσω στην πράξη

 

  1. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

·        Οργάνωση της προπόνησης.

·        Σχεδιασμός προγράμματος άσκησης σε επίπεδο μικρόκυκλου, μεσόκυκλου και μακρόκυκλου.

·        Σχεδιασμός προγράμματος άσκησης για παιδιά κι εφήβους.

·        Σχεδιασμός, προγράμματος άσκησης για άτομα που επιστρέφουν μετά από τραυματισμό.

·        Η τεχνολογία που χρησιμοποιείται για την ανάπτυξη της φυσικής κατάστασης.

·        Η οργάνωση του γυμναστηρίου.

·        Η δημιουργία κινήτρων για βελτίωση της προπόνησης φυσικής κατάστασης μέσω ψυχολογικών προσεγγίσεων.

·        Το επάγγελμα του προπονητή φυσικής κατάστασης.

 

  1. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΧΩΡΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Στην αίθουσα διδασκαλίας, στο γυμναστήριο, στο γήπεδο

ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class

Χρήση ειδικών λογισμικών εφαρμογών για την αξιολόγηση της τεχνικής.

Χρήση πολυμέσων

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Δραστηριότητα

Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

Διαλέξεις

84

Ατομικές εργασίες εξάσκησης

50

Ομαδικές εργασίες

50

Ασκήσεις Πράξης που εστιάζουν στην εφαρμογή μεθοδολογιών και ανάλυση μελετών περίπτωσης σε μικρότερες ομάδες φοιτητών

84

Παρουσιάσεις

32

Σύνολο Μαθήματος

(25 ώρες φόρτου εργασίας ανά πιστωτική μονάδα)

300

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Ι. Γραπτή τελική εξέταση (20%) που περιλαμβάνει:

-     Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και σύντομης απάντησης

ΙΙ. Ατομικές εργασίες (20%)

ΙΙΙ. Ομαδικές εργασίες (20%)

IV. Παρουσιάσεις (10%)

V. Πρακτική τελική εξέταση (30%)

  1. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

-Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:

Φατούρος Ι. & Χατζηνικολάου Α. (2011). Προπόνηση με Βάρη: Εκτέλεση, Διδασκαλία, Ασφάλεια και Οργάνωση των Ασκήσεων. Εκδόσεις Τελέθριον, Αθήνα.

Σημειώσεις του διδάσκοντα.

Delavier F. (2009). Προπόνηση για αύξηση της μυϊκής δύναμης. Ιατρικές εκδόσεις Π.Χ. Πασχαλίδης, Αθήνα.

Βασικές Αρχές της Προπόνησης με Αντίσταση, National Strength and Conditioning Association. (2009). Ιατρικές Εκδόσεις Π.Χ. Πασχαλίδης, Αθήνα.

Σχεδιασμός Προγραμμάτων Άσκησης με Αντίσταση των Fleck St. και Kraemer W., Ιατρικές Εκδόσεις Π.Χ. Πασχαλίδης, Αθήνα, 2006.

 

-Συναφή επιστημονικά περιοδικά:

Journal of Strength and Conditioning Research

Strength and Conditioning

International Journal of Sport Physiology and Performance.

Journal of Sports Sciences.

ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΙΙ

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  1. ΓΕΝΙΚΑ

ΣΧΟΛΗ

ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ  ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ

ΤΜΗΜΑ

ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

Προπτυχιακό

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΚE01002

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

7ο

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΙΙ

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

6

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ECTS

12

ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΙΙ

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Ανάπτυξης δεξιοτήτων

ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

-

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

Ελληνική

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

NAI

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ECLASS

 

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ

ΤΗΛΕΦΩΝΟ/EMAIL

2431047060/spats@pe.uth.gr

ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ

 

 

  1. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα

ΜΑ

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να:

 

·         Εκτελεί ικανοποιητικά ένα εύρος κινητικών και αθλητικών δεξιοτήτων που απαιτείται στην πετοσφαίριση . Έχει την ικανότητα αυτόνομης εργασίας ώστε να διδάξει ικανοποιητικά την Πετοσφαίριση κυρίως τα βασικά στοιχεία της τεχνικής και τακτικής, ως προπονητές σε Συλλόγους και ως ΚΦΑ στα σχολεία

3.2

·         Γνωρίζει πολλά για τις βασικές κινητικές δεξιότητες (π.χ. δεξιότητες μετακίνησης, δεξιότητες χειρισμού μπάλας κτλ) της πετοσφαίρισης και μπορεί να τα διδάξει αποτελεσματικά

2.2

·         Μπορεί να οργανώσ ει και να διδάξει  με ασφάλεια, έτσι ώστε οι ασκούμενοι να μην είναι πιθανό να τραυματιστούν,  να διδάξει τους μαθητές/αθλητές να σέβονται ο ένας τον άλλον και να συνεργάζονται μεταξύ τους

2.1, 3.2

·         Μπορεί να εξηγήσ ει και να κάνει επίδειξη μιας δεξιότητας/άσκησης, έτσι ώστε όλοι να καταλαβαίνουν τι πρέπει να κάνουν και μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσει σαφή σημεία-κλειδιά που βοηθούν τους μαθητές ή αθλητές να θυμούνται και να κατανοούν πώς να κάνουν μια δεξιότητα σωστά

 

Γενικές και Ειδικές Ικανότητες

 

Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω γενικών ικανοτήτων:

•         Ικανότητας παραγωγής νέων ιδεών (δημιουργικότητα)

•         Ικανότητας επίλυσης προβλημάτων

•         Ικανότητας επικοινωνίας με μη-ειδικούς (στο πεδίο)

•         Ικανότητα προσαρμογής σε νέες καταστάσεις

•         Ομαδική δουλειά - ικανότητα συνεργασίας

•         Ικανότητα διαπροσωπικών σχέσεων

•         Ικανότητες διαχείρισης σχεδίων εργασίας (πρότζεκτ)

•         Επιχειρηματικό πνεύμα

•         Επιθυμία για επιτυχία

Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω ειδικών ικανοτήτων:

•         Ικανότητας σχετικά με το περιεχόμενο της γνώσης

•         Ικανότητας για την εφαρμογή της επιστημονικής γνώσης στη διδασκαλία/πράξη

•         Ικανότητας για την αντιμετώπιση διαφορετικών επιπέδων δεξιοτήτων

 

  1. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

•         Προπόνηση τεχνικής - Προπόνηση της τεχνικές με τακτικά στοιχεία

•         Σύνδεση δεξιοτήτων για βελτίωση τεχνικές και τακτικής

•         Μεθοδολογία ομαδικής τακτικής

•         Ατομική τακτική της επίθεσης

•         Υποδοχή της μπάλας μετά από σερβίς

•         Σύνδεση δεξιοτήτων τεχνικής μεταξύ πασαδόρου και επιθετικού

•         Επιθετική κάλυψη

•         Μεθοδολογία ομαδικής τακτικής της επίθεσης

•         Ομαδική προπόνηση άμυνας στην επιθετική ζώνη

•         Προπόνηση ομαδικής τακτικής μπλοκ και άμυνας

•         Προπόνηση της επίθεσης

•         Οργάνωση ενός σχολικού πρωταθλήματος

•         Προπόνηση στην αντεπίθεση

•         Οργάνωση ενός κανονικού πρωταθλήματος

•         Προαγωνιστική προπόνηση - Προπόνηση φυσικής κατάστασης

•         Προπόνηση με βάρη στην Πετοσφαίριση

•         Πετοσφαίριση παραλίας

•         Ψυχολογικές τεχνικές προπόνησης στην Πετοσφαίριση

•         Κοουτσάρισμα στον αγώνα, Αξιολόγηση της τεχνικής και φυσικής κατάστασης

•         Οργάνωση ενός πρωταθλήματος μίνι Βόλεϊ

 

  1. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΧΩΡΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Στην τάξη και στο γήπεδο

ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

 

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Δραστηριότητα

Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

Διαλέξεις

26

Ατομικές εργασίες εξάσκησης

90

Αυτοτελής Μελέτη/εξάσκηση

184

Σύνολο Μαθήματος

(25 ώρες φόρτου εργασίας ανά πιστωτική μονάδα)

300

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Ι. Εξετάσεις 70% (πράξη 40% και θεωρία 30%)

ΙΙ. Εργασίες 20% (1 εργασία, Παρουσίαση Ατομικής Εργασίας στο Τμήμα με τη μορφή προπόνησης)

ΙΙΙ. Συμμετοχή 10%

  1. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

-Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:

Kenny, B., and Gregory, C. (2006). Volleyball: Steps to Success. Human Kinetics Publishers.

Ζέτου, E. & Κασαμπαλής, Θ. (2006). Πετοσφαίριση. Αθήνα: Τελέθριον .

Μπεργελές Ν. (1993). Προπονητική Πετοσφαίρισης. Αθήνα.

Πατσιαούρας, Α., 2015. Η προπονητική της πετοσφαίρισης. [ηλεκτρ. βιβλ.] Αθήνα:Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. Διαθέσιμο στο: http://hdl.handle.net/11419/3231

-Ηλεκτρονικές πηγές:

www.fivb.com

www.cev.lu

www.volleyball.gr

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΙΙ

 

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  1. ΓΕΝΙΚΑ

ΣΧΟΛΗ

ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ  ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ

ΤΜΗΜΑ

ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

Προπτυχιακό

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΚΕ0502

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

7ο

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΙΙ

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

6

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ECTS

12

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Ανάπτυξης δεξιοτήτων

ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

-

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

Ελληνική

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

ΝΑΙ (στην Αγγλική)

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ECLASS

 

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΜΠΑΤΣΙΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΤΗΛΕΦΩΝΟ/EMAIL

2431047039/batsilas@pe.uth.gr

ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ

ΦΑΜΙΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

 

  1. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα

ΜΑ

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να:

 

·         Διδάσκει ομαδική επιθετική και αμυντική τακτική

2.9

·         Αναλύει έναν αγώνα  ποδοσφαίρου (scouting) γράφοντας την ανάλογη αναφορά (report)

3.2

·         Εφαρμόζει τις γνώσεις τους στην πράξη

1.6, 2.1

·         Σχεδιάζει και να υλοποιεί ένα αθλητικό γεγονός

5.1

·         Σχεδιάζει ένα ετήσιο πλάνο προπόνησης και να εφαρμόζει, αξιολογεί και καθοδηγεί προγράμματα ανάπτυξης της δύναμης, της κινητικότητας, της ταχύτητας και της αντοχής

2.1, 3.3

Γενικές και Ειδικές Ικανότητες

 

Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω γενικών ικανοτήτων:

•         Κριτικής ικανότητας και ικανότητα αυτοκριτικής

•         Ικανότητας επίλυσης προβλημάτων

•         Ικανότητας συνεργασίας

•         Ηγετικής ικανότητας

•         Ικανότητας διαχείρισης σχεδίων εργασίας (πρότζεκτ)

Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω ειδικών ικανοτήτων:

·         Ικανότητας σχετικά με το περιεχόμενο της γνώσης

·         Ικανότητας για την εφαρμογή της επιστημονικής γνώσης στη διδασκαλία/πράξη

·         Ικανότητας για τη διδασκαλία/πράξη

 

  1. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

·         Ποδόσφαιρο και αθλητικές επιστήμες: Προπονητική. Αθλητική ψυχολογία. Ποδοσφαιρική μάθηση.

·         Οργάνωση - Διοίκηση ακαδημιών.

·         Εργοφυσιολογία - Εργομετρία και ποδόσφαιρο, πηγές ενέργειας.

·         Κινητική ανάπτυξη.

·         Μεθοδολογία διδακτική τεχνικής - τακτικής ποδοσφαίρου.

·         Sports marketing.

·         Μέτρηση και αξιολόγηση της αθλητικής απόδοσης (ποδοσφαίριση test τεχνικής - τακτικής - φυσικής κατάστασης).

·         Ιστορία του ποδοσφαίρου

 

  1. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΧΩΡΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Στην τάξη, στο γήπεδο, στο γυμναστήριο

ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

 

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Δραστηριότητα

Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

Διαλέξεις

104

Μικρές ατομικές εργασίες εξάσκησης

50

Πρακτική άσκηση

60

Αυτοτελής Μελέτη/εξάσκηση

86

Σύνολο Μαθήματος

(25 ώρες φόρτου εργασίας ανά πιστωτική μονάδα)

300

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Ι. Γραπτές εξετάσεις (35%)

ΙΙ. Δοκιμασίες ποδοσφαιρικών επιδεξιοτήτων (35%)

 ΙΙΙ. Αθλητική απόδοση (τεστ φυσικής κατάστασης, καταγραφή απόδοσης) (20%)

ΙV. Συμμετοχή του φοιτητή (10%)

 

  1. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

-Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:

William, M.J. (1986). Applied sport phychology CA: Mayfield Publishing Company.

Aruheim, D.D. (1985). Μodem Princiles of Athletic Training U.S.A.: Times Mirror/Mosby college Publishing.

Gallery, S. (1991). Soccer:Technigye-Tactics-Training.Hong Kong: The Growood Press Ltd.

-Συναφή επιστημονικά περιοδικά:

Journal of sports science

European journal of sports science

Journal of strength and conditioning research

International journal of sports science and coaching

-Ηλεκτρονικές πηγές:

www.uefa.com

www.fifa.com           

ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ ΙΙ

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

 

  1. ΓΕΝΙΚΑ

ΣΧΟΛΗ

ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ  ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ

ΤΜΗΜΑ

ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

Προπτυχιακό

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΚΕ0402

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

7ο

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ ΙΙ

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

6

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ECTS

12

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Ανάπτυξης δεξιοτήτων

ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

-

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

Ελληνική

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

ΟΧΙ

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ECLASS

ΑΝΤΜΑ230

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ

ΤΗΛΕΦΩΝΟ/EMAIL

2431047009/ahatzi@pe.uth.gr

ΑΛΛΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ

 

 

 

  1. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα

ΜΑ

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να:

 

·         Εφαρμόζει με τρόπο αποτελεσματικό επιδείξεις και είδη ανατροφοδότησης, επιχειρώντας να συνδέσουν έννοιες της επιστήμης με τις κατάλληλες μαθησιακές εμπειρίες.

2.9

·         Περιγράφει και να εφαρμόζουν έννοιες της φυσιολογίας και της εμβιομηχανικής οι οποίες σχετίζονται με την εκτέλεση επιδέξιων κινήσεων

1.2

·         Αξιολογεί το επίπεδο φυσικής κατάστασης και των παραμέτρων αυτής σε ένα φάσμα ηλικιών

3.3

·         Επιλέγει και να δημιουργούν τις κατάλληλες μεθόδους αξιολόγησης οι οποίες θα μετρούν αποτελεσματικά την επίτευξη των στόχων που θέτονται κάθε φορά

3.1

·         Χρησιμοποιεί την κατάλληλη μέθοδο αξιολόγησης ώστε να αξιολογούν τη μάθηση πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από τη διδασκαλία

3.6

·         Παρέχει επαρκή ανατροφοδότηση σε ένα ευρύ φάσμα ηλικιών (μαθητές, αθλητές, αθλούμενους κτλ) ώστε να προάγουν την εκμάθηση δεξιοτήτων

4.3

Γενικές και Ειδικές Ικανότητες

 

Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω γενικών ικανοτήτων:

·         Ικανότητα εφαρμογής γνώσης στην πράξη

·         Ικανότητα για μάθηση

·         Ικανότητα προσαρμογής σε νέες καταστάσεις

·         Ομαδική δουλειά - ικανότητα συνεργασίας

·         Ηγεσία

·         Ικανότητα αυτόνομης εργασίας

·         Ικανότητες διαχείρισης σχεδίων εργασίας (πρότζεκτ)

Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των παρακάτω ειδικών ικανοτήτων:

·         Ικανότητας σχετικά με το περιεχόμενο της γνώσης

·         Ικανότητας για την εφαρμογή της επιστημονικής γνώσης στη διδασκαλία/πράξη

·         Ικανότητας ως προς τη χρήση της αξιολόγησης

·         Ικανότητας για την αντιμετώπιση διαφορετικών επιπέδων δεξιοτήτων

 

  1. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

·         Υδροδυναμική – Προώθηση

·         Σύγχρονη Τεχνική Ανάλυση

·         Παρακολούθηση και Αξιολόγηση

·         Αρχές Προπόνησης

·         Προπόνηση Αντοχής

·         Προπόνηση Ταχύτητας

·         Αρχές Προγραμματισμού

·         Ετήσιος Προγραμματισμός

·         Εβδομαδιαίος και Ημερήσιος Προγραμματισμός

·         Φορμάρισμα

·         Προπόνηση για Διαφορετικά Αγωνίσματα

·         Ρυθμός και Στρατηγική Αγώνα

 

 

  1. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΧΩΡΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Στην τάξη, στο κολυμβητήριο

ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Δραστηριότητα

Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

Διαλέξεις

28

Άσκηση Πεδίου

28

Μικρές ατομικές εργασίες εξάσκησης

112

Πρακτική Άσκηση

56

Αυτοτελής Μελέτη

76

Σύνολο Μαθήματος

(25 ώρες φόρτου εργασίας ανά πιστωτική μονάδα)

300

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Ι. Γραπτή τελική εξέταση (30%)

ΙΙ. Ατομικές Εργασίες (30%)

ΙΙΙ. Πρακτική Εξέταση (20%)

III. Διδακτική (20%)

 

  1. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

-Προτεινόμενη Βιβλιογραφία:

Maglischo E.W. (2009). Αγωνιστική Κολύμβηση. Επιμέλεια – Διάθεση: Σουλτανάκη Ε.

Αντώνιος Χατζηγεωργιάδης (2004). Ψυχολογική Προετοιμασία στην Κολύμβηση. Α. & Π. Χριστοδου-λίδου Ο.Ε.

Lynn, A. (2007). Κολύμβηση. Εκδόσεις Παρισιάνου.

Πληροφορίες

Ωράριο Λειτουργίας

Η Γραμματεία Λειτουργεί

Δευτέρα - Παρασκευή

8πμ έως 3μμ

Ώρες εξυπηρέτησης κοινού (θυρίδα)

11πμ έως 1μμ

Επικοινωνία

Βιβλιοθήκη

24310-47051
libphys@uth.gr


Γραμματεία
Μεταπτυχιακών

24310-47019
msc@pe.uth.gr