header_gr
Εκτύπωση
PDF

Δρ Αλεξάνδρα ΜΠΕΚΙΑΡΗ

Bekiari

Βαθμίδα
Μόνιμη Επίκουρη Καθηγήτρια

Γνωστικό αντικείμενο
Παιδαγωγική με έμφαση στη φυσική αγωγή

Κτίριο: Α

Γραφείο: 14

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Τηλέφωνο: 24310 47040

Φαξ: 24310 47042

Πλήρες Βιογραφικόicon pdf

Προσωπική Ιστοσελίδα:
                -

Ερευνητική εξειδίκευση
Παιδαγωγική, φυσική αγωγή, επικοινωνία, κοινωνικά δίκτυα
Περίληψη βιογραφικού σημειώματος
Είναι Επίκουρη Καθηγήτρια στην Παιδαγωγική με έμφαση στη Φυσική Αγωγή στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Πήρε το βασικό της πτυχίο από το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (1988) ενώ το διδακτορικό της από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (2003). Έχει πολυάριθμες δημοσιεύσεις πρωτότυπων ερευνητικών εργασιών σε διεθνή ακαδημαϊκά περιοδικά και συνέδρια. Είναι συγγραφέας βιβλίων σχετικών με την παιδαγωγική της φυσικής αγωγής. Έχει πολυετή διδακτική εμπειρία στην πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια εκπαίδευση καθώς και σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της Ελλάδας. Τα διδακτικά της καθήκοντα στο προπτυχιακό επίπεδο περιλαμβάνουν τα «Θέματα παιδαγωγικής και κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης», «Θεωρία και πράξη της παιδαγωγικής της ΦΑ», «Ιστορία εκπαίδευσης και παιδαγωγικών ιδεών» και «Ιστορία ΦΑ και αθλητισμού», ενώ στο μεταπτυχιακό επίπεδο διδάσκει «Διακριτούς τύπους πολλαπλών νοημοσυνών» στην «Ανάπτυξη και Μάθηση» (στο ΔΠΜΣ «Άσκηση, Υγεία και Ποιότητα Ζωής). Έχει εργαστεί σε επιτροπές του Τμήματος (π.χ. Επιτροπή βιβλιοθήκης, Επιτροπή φοιτητικών θεμάτων και καλλιέργειας επαγγελματικών δεξιοτήτων, Επιτροπή Κατατακτηρίων Εξετάσεων του Τμήματος κτλ). Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, παιδαγωγική, επικοινωνία, φυσική αγωγή, κοινωνικά δίκτυα στην εκπαίδευση.
Επιλεγμένες δημοσιεύσεις
1 Bekiari, A., & Hasanagas, N. (2016). Suggesting indicators of superficiality and purity in verbal aggressiveness. An application in adult education class networks of prisoners. Open Journal of Social Sciences, 4(3), 279-292.
2 Bekiari, A., & Hasanagas, N. (2015). Verbal Aggressiveness Exploration through Complete Social Network Analysis: Using Physical Education Students’ Class as an Illustration. International Journal of Social Science Studies, 3(3), 30-49.
3 Bekiari, A. (2014). Verbal aggressiveness and leadership style of sport instructors and their relationship with athletes’ intrinsic motivation. Creative Education, 5(2), 114-121.
4 Bekiari, A. (2012). Perceptions of instructors’ verbal aggressiveness and physical education students’ affective learning. Perceptual and Motor Skills, 115, 325-335.
5 Bekiari, A., Kokaridas, D., Sakellariou, K. (2006). Associations of students’ self-report of their teacher’s verbal aggression, intrinsic motivation, and perceptions of reasons for discipline in Greek physical education classes. Psychological Reports, 98, 451-461.

 


ütüleme epilasyon